پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4495
-
الف
+

«آن شب» اولین فیلم شهاب حسینی در آمریکا

فیلم سینمایی «آن شب» نخستین فیلم شهاب حسینی در آمریکا، در مراحل فنی قرار دارد.

فیلم سینمایی «آن شب» نخستین فیلم شهاب حسینی در آمریکا، در مراحل فنی قرار دارد.

به گزارش آی‌فیلم، مراحل فنی فیلم «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری و با بازی شهاب حسینی ادامه دارد. سپیده عبدالوهاب تدوین دومین ساخته سینمایی آهاری را بر عهده گرفته است.

پس از اتمام تدوین، بلافاصله صداگذاری و ساخت موسیقی آغاز خواهد شد تا این فیلم برای نمایش در سینماهای سراسر کشور آماده باشد.

به گفته محمد درمنش یکی از تهیه کنندگان پروژه، با توجه به اینکه یکی از سهامداران «آن شب» در زمینه پخش جهانی نیز فعالیت دارد، این فیلم همزمان با داخل کشور، در سینماهای دنیا نیز به طور همزمان اکران می شود و پخش جهانی خواهد داشت.

«آن شب» اولین فیلم شهاب حسینی محسوب می شود که در کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر مطرح که در حال حاضر فیلم های سینمایی «لابیرنت»، «نبات» و «لابی» را آماده اکران دارد، در فیلم «آن شب» با فضایی معمایی و رمزآلود در نقشی کاملاً متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و هنرمند خردسال لیلا گرگانیان بازیگران اصلی این فیلم هستند که در کنار بازیگران خارجی: لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا مقابل دوربین رفته اند.

«آن شب» با نام پیشین «شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن آمریکا را روایت می کند که در هتلی محبوس شده اند. این اتفاق در نهایت سبب ساز ماجرائی است تا این دو وادار شوند با رازهایی که از هم پنهان داشته اند روبرو شوند… .

محمد درمنش، الکس بروتو و جفری الارد به صورت مشترک تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده داشته اند. همچنین تری جرج سازنده «هتل ریواندا» و برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب به عنوان مشاور تهیه کننده در این فیلم حضور داشته است.

این اثر سینمایی محصول کمپانی ماموت پیکچرز و کمپانی سون اسکایز اینترتینمنت است.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر